SPOSÓB ROZUMOWANIA

Przy cenie Pu Q, papierosów zostanie kupionych przez nałogowych palaczy, a Q3-Qx papierosów przez palaczy okazjonalnych. Jeśli cena następnie podniesie się do P2, całkowita wielkość zakupów spadnie do Q2, odzwierciedlając przewidywany spadek wielkości zakupów realizowanych przez przypadkowych konsumentów. Ten sposób rozumowania może zostać rozszerzony na zakupy czynione pod wpływem impulsów. Niektórzy ludzie reagują silniej na opakowanie i sposób prezen­tacji produktów niż na ich cenę. Ich popyt nie musi być nachylony w dół. Jednak tak długo, jak ludzie zwracają uwagę na ceny i ignorują reklamę, całkowity popyt na jakiekolwiek dobra będzie nachylony w dół. Kierownicy sklepów muszą w związku z tym założyć, że zmiana ceny wpłynie na wielkość popytu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Nazywam się Tomasz Kowalski i od wielu lat prowadzę firmę budowlaną. O budownictwie wiem wiele, dlatego postanowiłem założyć tego bloga. Mam nadzieję, że wpisy jakie tutaj się pojawiają będą choć trochę przydatne i pozwolą Ci dokonać właściwych wyborów Zapraszam do czytania!