W POCZĄTKOWYCH OKRESACH

Owe koszty uważane są za koszty historyczne, lub utopione.O ile koszty linii kolejowej są stałe, przeciętny koszt  całkowity linii kolejowej zmniejsza się w miarę ; zwiększenia przewozów. Im więcej ton przewożonych jest i  na kilometr, tym niższy jest przeciętny koszt przewozu ; słony towarów. Stałe koszty Hnii kolejowej rozkładają się na większą liczbę jednostek ładunkowych. Aby w pełni wykorzystać swoją zdolność przewo- l^ową i obniżyć przeciętne koszty całkowite, linie kolejowe Zdążyły do ustalenia niskich stawek za przewozy na duże i^odległości. W początkowych okresach swojej działalności często uzyskiwały przychody, Jktóre umożliwiały pofcry- 5’oe tylko kosztów zmiennych, a me kosztów całkowitych, ł Ate w wielu przypadkach kompensowały sobie niski ‚ poziom stawek na długich dystansach wysokimi staw­kami za przewozy na bliskie odległości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Nazywam się Tomasz Kowalski i od wielu lat prowadzę firmę budowlaną. O budownictwie wiem wiele, dlatego postanowiłem założyć tego bloga. Mam nadzieję, że wpisy jakie tutaj się pojawiają będą choć trochę przydatne i pozwolą Ci dokonać właściwych wyborów Zapraszam do czytania!