WIĘKSZOŚĆ KONSUMENTÓW

Pojęcie to można także zastosować przy podejmowaniu decyzji czy dodać ketchup czy sos chili do hot doga. Kwestią, wobec której konsument staje we wszystkich tych sytuacjach jest to czy użyteczność krańcowa dodatkowej spożytej ilości jest większa czy mniejsza niż użyteczność krańcowa innych dobr, które mogą być zakupione za tę samą cenę.Większość konsumentów, kupując swoje śniadanie, nie myśli w kategoriach „utyli”. Zwykle rozważają oni pewne alternatywy. Załóżmy, że wchodzisz do baru szybkiej obsługi. Jeśli twój dochód jest nieograniczony, nie ma problemu. Ale jeśli na śniadanie możesz wydać tylko $3, w pierwszym odruchu zwykle spoglądasz na menu i porównujesz wartości krańcowe różnych rzeczy, które możesz zjeść.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Nazywam się Tomasz Kowalski i od wielu lat prowadzę firmę budowlaną. O budownictwie wiem wiele, dlatego postanowiłem założyć tego bloga. Mam nadzieję, że wpisy jakie tutaj się pojawiają będą choć trochę przydatne i pozwolą Ci dokonać właściwych wyborów Zapraszam do czytania!