Wszystkie chwyty dozwolone

Deweloper to sprzedawca jak każdy inny. Walczy o klienta, kusi go rabatami, darmowymi dodatkami i ze wszystkich sił zachwala swój towar. O tym, jak ważny jest marketing w branży nieruchomości przekonujemy się podczas każdego przejazdu przez miasto. Na pewno każdego dnia napotykamy przynajmniej kilka bilbordów zachęcających do zakupu mieszkania lub domu na osiedlu domków jednorodzinnych. Kusząca musi być już sama nazwa obiektu. W związku z tym nazwy nowo powstających inwestycji są dość tendencyjne. Chodzi w nich o pozytywne skojarzenia z naturą i z luksusem. W związku z tym zamiast bokowiska mamy park, ogrody tudzież rezydencje. Są one zielone, słoneczne, dębowe, kwiatowe lub pogodne. Jednak na tym kuszenie się nie kończy. Tym, co ma zachęcić przyszłego mieszkańca, jest gwiazdorskie sąsiedztwo. Pozyskanie znanego sportowca lub aktora do tego, by został twarzą osiedla, to znaczny sukces marketingowy o dużej sile oddziaływania na społeczeństwo. Nie da się jednak nie zauważyć, iż dla nabywcy wciąż podstawową sprawą jest cena.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: